|   | 

World of Warcraft: Legion: Trybunał Gwiazd - poradnik

Court of Stars to loch Mythic, który jest dostępny tylko wtedy, gdy osiągniesz reputację Exalted z frakcją Nightfallen na przynajmniej jednej postaci, na każdym koncie. Gdy to zrobisz, Court of Stars otworzy się dla wszystkich postaci na tym koncie. Jest to długi loch z tylko trzema bossami, ale z wieloma dziwacznymi mechanikami, które omówimy w tym przewodniku po Court of Stars.

Wejście do Court of Stars znajdziesz w dolnej części Noble District w Suramar City. Gdy przejdziesz przez górną ścieżkę mostu, który ostatecznie prowadzi do Portu Astravar, miniesz okrągłą sekcję, w której centrum znajduje się teleport. Wejdź na teleporter, a zostaniesz przeniesiony na niższe piętro. Znajdziesz tam wejście na Dziedziniec Gwiazd oraz kamień przywoławczy.

W tym poradniku skupimy się na tym, jak poradzić sobie z unikalną mechaniką lochu i walkami z bossami. Podczas gdy grupy Trash mobów mają ponadprzeciętny poziom trudności, nie ma o nich zbyt wiele do powiedzenia poza zwykłą radą "przerywaj, kiedy to możliwe, i trzymaj się z dala od świecących obszarów na podłodze". Gdy tylko się pojawią, odnotujemy to.

Szczególna mechanika bossów w tym lochu daje przewagę stronom, w których skład wchodzi Rogue lub Alchemik (znacznie zmniejszając trudność pierwszego bossa), a także Paladyn Ochrony lub jakikolwiek rodzaj Łowcy Demonów (zmniejszając czas potrzebny do aktywacji ostatniego bossa). Inne kombinacje klas / profesji / ras mogą być losowo użyteczne - wcześniej wymienione są jedynymi stałymi.

Złocony Rynek i Kapitan Patrolu Gerdo

W obszarze prowadzącym do Gerdo warto zwrócić uwagę na Duskwatch Sentries oraz Arcane Beacons. Jest pięć Arcane Beacons - jeden tuż przed każdym mostem, przez który gracze muszą przejść, aby dotrzeć do Gerdo, oraz trzy w pokoju Gerdo. Gdy zostaną zaangażowani, wrogowie Wartowników Duskwatcha podbiegną do Latarni i zaczną nadawać Alarm Dźwiękowy. Jeśli Wartownik zakończy nadawanie Alarmu Dźwiękowego, latarnia staje się Zabezpieczona i nie może być wyłączona przez graczy. W tym momencie pojawi się czujny dodatek Duskwatch i zaatakuje grupę, prawdopodobnie ściągając więcej śmieci i doprowadzając do wipe'a.

Gracze powinni ogłuszyć i zabić Duskwatch Sentry zanim dotrze on do Arcane Beacon, a następnie dezaktywować Beacon klikając na nim prawym przyciskiem myszy.

Istnieje szansa, że Arcane Power Conduit pojawi się w pomieszczeniu tuż obok drugiego mostu, zanim przejdziesz przez niego, aby dostać się do obszaru patrolowanego przez bossa. Inżynier, Goblin lub Gnome może ją aktywować, paraliżując wrogów typu Construct w pozostałej części obszaru. Jest to duża zaleta, jednak czołgi muszą być świadome, że muszą odciągać wrogie pakiety za pomocą umiejętności single-target, lub ryzykować wejście w walkę ze sparaliżowanymi konstruktami. Jeśli tak się stanie, partia będzie musiała ich zabić, aby wydostać się z walki (choć oni nadal nie będą walczyć).

Pełny poradnik znajdziesz tutaj: wow court of stars entrance

World of Warcraft court of stars entrance

Kapitan Patrolu Gerdo

Na placu znajdują się trzy Arcane Beacons patrolowane przez Gerdo. Należy je dezaktywować, gdyż Gerdo będzie ich używał do wzywania posiłków podczas walki. Gracz z umiejętnością skradania się może to zrobić bez konieczności walki z śmieciami. Nadal zalecamy, aby po przybyciu na miejsce oczyścić róg obszaru po prawej stronie, ponieważ jest to dobre miejsce do przeciągnięcia i walki z Gerdo.

Przy fontannie w centrum placu znajduje się Fiolka Uroczystej Nocy. Gracz Rogue lub Alchemik może ją zatruć, wchodząc z nią w interakcję, co pozwoli pominąć całą drugą fazę walki.

Gerdo posiada trzy główne umiejętności (jeśli latarnie są wyłączone): Streetsweeper, Resonant Slash oraz Arcane Lockdown.

Streetsweeper przywołuje unoszącą się wieżyczkę, która po 3 sekundach od pojawienia się wystrzeliwuje promień Arcane w losowego gracza. Atak jest podświetlony na podłodze, ale czas na ucieczkę jest krótki. Uzdrowiciele powinni spodziewać się dużych obrażeń.

Resonant Slash zadaje duże obrażenia graczom, którzy znajdą się w obszarze jego działania. Gracze ci zostaną również ogłuszeni na 4 sekundy. Obszar działania to stożek przed i z tyłu Gerdo, i choć trudno go zauważyć, to rzut trwa 3 sekundy, więc grupa powinna usunąć się z zagrożonego obszaru. Dla czołgów i osób zadających obrażenia wręcz może to być tak proste, jak odsunięcie się na bok.

Arcane Lockdown powoduje u całej grupy 3 stosy debuffu o tej samej nazwie, mniej więcej co 30 sekund. Każdy stos Arcane Lockdown zmniejsza prędkość ruchu o 90% i zadaje duże obrażenia; jednorazowy skok usuwa stos. Tak więc, jak tylko pojawi się debuff, każdy gracz musi skoczyć trzy razy, w przeciwnym razie uzdrowiciele będą poważnie przeciążeni.

Przy 25% zdrowia Gerdo wypije Kolbę Uroczystej Nocy. Jeśli była ona zatruta, to umrze. Jeśli nie, to otrzyma +30% pośpiechu i obrażeń do końca walki.

Adrian

Zobacz również

KURTmedia to strona poświęcona najnowszym technologiom. Na naszym serwisie znajdziesz wszystko od smartfonów, smartwatchów, laptopów, po sprzęt do biura czy konsole. Śledź nas i bądź na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Cytat

I don’t care that they stole my idea… I care that they don’t have any of their own.

Nikola Tesla