Okulary korekcyjne na każdą pogodę
Osoby noszące okulary korekcyjne nie rozstają się z nimi zazwyczaj przez cały dzień. Co za tym idzie powinny one korygować wzrok niezależnie...
Court of Stars to loch Mythic, który jest dostępny tylko wtedy, gdy osiągniesz reputację Exalted z frakcją Nightfallen na przynajmniej jednej postaci, na każdym koncie. Gdy to zrobisz, Court of Stars otworzy się dla wszystkich postaci na tym koncie. Jest to długi loch z tylko trzema bossami, ale z wieloma dziwacznymi mechanikami, które omówimy w tym przewodniku po Court of Stars.
Wejście do Court of Stars znajdziesz w dolnej części Noble District w Suramar City. Gdy przejdziesz przez górną ścieżkę mostu, który ostatecznie prowadzi do Portu Astravar, miniesz okrągłą sekcję, w której centrum znajduje się teleport. Wejdź na teleporter, a zostaniesz przeniesiony na niższe piętro. Znajdziesz tam wejście na Dziedziniec Gwiazd oraz kamień przywoławczy.
W tym poradniku skupimy się na tym, jak poradzić sobie z unikalną mechaniką lochu i walkami z bossami. Podczas gdy grupy Trash mobów mają ponadprzeciętny poziom trudności, nie ma o nich zbyt wiele do powiedzenia poza zwykłą radą "przerywaj, kiedy to możliwe, i trzymaj się z dala od świecących obszarów na podłodze". Gdy tylko się pojawią, odnotujemy to.
Szczególna mechanika bossów w tym lochu daje przewagę stronom, w których skład wchodzi Rogue lub Alchemik (znacznie zmniejszając trudność pierwszego bossa), a także Paladyn Ochrony lub jakikolwiek rodzaj Łowcy Demonów (zmniejszając czas potrzebny do aktywacji ostatniego bossa). Inne kombinacje klas / profesji / ras mogą być losowo użyteczne - wcześniej wymienione są jedynymi stałymi.
W obszarze prowadzącym do Gerdo warto zwrócić uwagę na Duskwatch Sentries oraz Arcane Beacons. Jest pięć Arcane Beacons - jeden tuż przed każdym mostem, przez który gracze muszą przejść, aby dotrzeć do Gerdo, oraz trzy w pokoju Gerdo. Gdy zostaną zaangażowani, wrogowie Wartowników Duskwatcha podbiegną do Latarni i zaczną nadawać Alarm Dźwiękowy. Jeśli Wartownik zakończy nadawanie Alarmu Dźwiękowego, latarnia staje się Zabezpieczona i nie może być wyłączona przez graczy. W tym momencie pojawi się czujny dodatek Duskwatch i zaatakuje grupę, prawdopodobnie ściągając więcej śmieci i doprowadzając do wipe'a.
Gracze powinni ogłuszyć i zabić Duskwatch Sentry zanim dotrze on do Arcane Beacon, a następnie dezaktywować Beacon klikając na nim prawym przyciskiem myszy.
Istnieje szansa, że Arcane Power Conduit pojawi się w pomieszczeniu tuż obok drugiego mostu, zanim przejdziesz przez niego, aby dostać się do obszaru patrolowanego przez bossa. Inżynier, Goblin lub Gnome może ją aktywować, paraliżując wrogów typu Construct w pozostałej części obszaru. Jest to duża zaleta, jednak czołgi muszą być świadome, że muszą odciągać wrogie pakiety za pomocą umiejętności single-target, lub ryzykować wejście w walkę ze sparaliżowanymi konstruktami. Jeśli tak się stanie, partia będzie musiała ich zabić, aby wydostać się z walki (choć oni nadal nie będą walczyć).
Pełny poradnik znajdziesz tutaj: wow court of stars entrance
Na placu znajdują się trzy Arcane Beacons patrolowane przez Gerdo. Należy je dezaktywować, gdyż Gerdo będzie ich używał do wzywania posiłków podczas walki. Gracz z umiejętnością skradania się może to zrobić bez konieczności walki z śmieciami. Nadal zalecamy, aby po przybyciu na miejsce oczyścić róg obszaru po prawej stronie, ponieważ jest to dobre miejsce do przeciągnięcia i walki z Gerdo.
Przy fontannie w centrum placu znajduje się Fiolka Uroczystej Nocy. Gracz Rogue lub Alchemik może ją zatruć, wchodząc z nią w interakcję, co pozwoli pominąć całą drugą fazę walki.
Gerdo posiada trzy główne umiejętności (jeśli latarnie są wyłączone): Streetsweeper, Resonant Slash oraz Arcane Lockdown.
Streetsweeper przywołuje unoszącą się wieżyczkę, która po 3 sekundach od pojawienia się wystrzeliwuje promień Arcane w losowego gracza. Atak jest podświetlony na podłodze, ale czas na ucieczkę jest krótki. Uzdrowiciele powinni spodziewać się dużych obrażeń.
Resonant Slash zadaje duże obrażenia graczom, którzy znajdą się w obszarze jego działania. Gracze ci zostaną również ogłuszeni na 4 sekundy. Obszar działania to stożek przed i z tyłu Gerdo, i choć trudno go zauważyć, to rzut trwa 3 sekundy, więc grupa powinna usunąć się z zagrożonego obszaru. Dla czołgów i osób zadających obrażenia wręcz może to być tak proste, jak odsunięcie się na bok.
Arcane Lockdown powoduje u całej grupy 3 stosy debuffu o tej samej nazwie, mniej więcej co 30 sekund. Każdy stos Arcane Lockdown zmniejsza prędkość ruchu o 90% i zadaje duże obrażenia; jednorazowy skok usuwa stos. Tak więc, jak tylko pojawi się debuff, każdy gracz musi skoczyć trzy razy, w przeciwnym razie uzdrowiciele będą poważnie przeciążeni.
Przy 25% zdrowia Gerdo wypije Kolbę Uroczystej Nocy. Jeśli była ona zatruta, to umrze. Jeśli nie, to otrzyma +30% pośpiechu i obrażeń do końca walki.
Osoby noszące okulary korekcyjne nie rozstają się z nimi zazwyczaj przez cały dzień. Co za tym idzie powinny one korygować wzrok niezależnie...
Katoflix to platforma VoD, na której można znaleźć seriale i programy o tematyce religijnej. Jaki jest koszt Netflixa dla katolików? Co można...
Zapanowanie nad kartami charakterystyki oraz całością dokumentacji związanej z chemią, która obecna jest podczas procesów produkcyjnych...
Jaki jest najszybszy sposób na zdobycie poziomu w Archeologii? Podnoszenie poziomu (1-525) Za każdym razem, gdy zakończysz wykopaliska i...
KURTmedia to strona poświęcona najnowszym technologiom. Na naszym serwisie znajdziesz wszystko od smartfonów, smartwatchów, laptopów, po sprzęt do biura czy konsole. Śledź nas i bądź na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.